Číslo |
Název vystoupení |
Porotce |
Klady |
Zápory |
1 |
Tajemství pod kloboučkem |
A |
|
Malý pohyb v prostoru. |
B |
Nápaditá práce s rekvizitou. Dobře zatančené. |
Víc tance. |
C |
Práce s prostorem. |
Rovnováha tanečnic. Vývoj choreografie-bez změn. Technika. |
D |
Hezké kostýmy. Dobrý nápad s klobouky. |
Hudba není vhodná pro tuto věkovou kategorii. Moc dlouhé a monotónní. Zlepšit techniku. Chybí mi děj. |
E |
Pěkné kostýmy. |
Monotónní+zdlouhavá choreografie. Zlepšit techniku. Nevhodný výběr hudby. |
F |
Hudba+kytara lyrická. Kostým-hravý. |
Rytmus-pomalý a spěchají. Technicky nezvládnuté prvky, např. rovnováha nesynchronní (boky, nárty, ruce). Příliš dlouhé-časově. |
2 |
Co dělá princezna? |
A |
Práce s podlahou a prostorem. |
|
B |
Pěkná veselá choreografie. |
Mírná nejistota některých tanečnic. Upravování ramínek u kostýmu. |
C |
Variabilita prvků, dynamika, hudba. |
Pohledy tanečnic na sebe (kontrola prostoru). |
D |
Nápadité, hezké kostýmy. Dobrá světelná scéna. |
Věnovat se klasice. Hudba nekoresponduje s choreografii. |
E |
Nápadité kostýmy. |
Zlepšit techniku, hudba nekorenspodovala s pohyby. |
F |
Výběr hudby. |
Nesynchronní. Rozpačité pauzy v choreografii. Nepropojenost prvků, spíš cvičení než tanec. Málo tvarů v prostoru. |
3 |
Bakterie |
A |
Vtipné, nápadité. |
|
B |
Vtipné, nápadité. |
|
C |
Krátké, čisté, humorné. Hudba, světla, kostým. Bakterie účes. Vyplnění prostoru. |
Zlepšit přeskoky. pokrýt ještě víc prostor! A bude to prima. |
D |
Dobrý nápad. Pěkné kostýmy. Úžasná muzika synchronizující s dějem. |
|
E |
Vtipná a nápaditá choreografie. Pěkné kostýmy. |
Zlepšit techniku. |
F |
Nápad se sólovou bakterií. Vtip, výraz + prvky. Veselé |
Boky, ruce. |
4 |
Taneček |
A |
|
Malá pohybová variabilita. |
B |
Veselá hudba, dobře ztvárněná. |
|
C |
Krátké, čisté, jasné. Kostýmy. |
Choreografie s malou dynamikou |
D |
Veselé a roztančené. Krásná muzika. |
Zapojit děj! |
E |
Pěkný výběr hudby. |
|
F |
Folklórní motiv. Rytmus. |
Velmi jednoduché prvky v kole. Příliš snadné. |
5 |
Černá půl půl bílá |
A |
Začátek. Hudba. |
Příliš dlouho stejné (negraduje). |
B |
Zajímavé sladění kostýmů a hudby. |
Na začátku ne úplně zvládnuté paže (roboti delší). |
C |
Nápad s kostýmy, hudba, světla. |
Pády na zem. Technika. Prohodil bych písně (resp. Části). Končí to až moc klidně. |
D |
Nápadité. |
Pilovat techniku. Chybí mi děj. |
E |
Pěkná hudba, dobře nasvíceno, pohyby korespondovaly s hudbou. Strhaní tanečníci. |
Pracovat na technice. |
F |
Skvělá hudba. Kontrast barev. Využit choreograficky kostým. |
Občas skáčou mimo rytmus, rovnováha otočené špičky. |
6 |
Rozbité loutky |
A |
Začátek-probouzení loutek. |
Pohybově i choreograficky málo pestré, nesrozumitelné. |
B |
Originální námět. |
Tanečnice se dívají po sobě. Růžové ponožky. |
C |
|
Zlepšit kolaps loutek. Nevhodná hudba. Choreografický záměr nejasný? |
D |
Hezká světla na scéně. Dobrý nápad. |
Pro děti celkem těžká muzika. Lépe natrénovat synchronizaci. Pilovat techniku. |
E |
Vhodně nasvíceno. Pěkné kostýmy. |
Těžká muzika (nevhodný výběr) pro tuto věkovou kategorii. Chybí děj. |
F |
Klavír-zajímavá kompozice. Nápad loutky jako parta a jejich svět. Výraz. |
Rovnováha. Nezvládnuté prvky, otočené špičky. Víc práce s prostorem. Beztvárné až moc. |
7 |
Královničky |
A |
Atmosféra začátku. |
Nepřekvapivé. |
B |
Něžné kostýmy - "pohladí". |
Ne vždy se trefí do hudby. |
C |
Hudba. |
Až moc idylické, malá dynamika. |
D |
Hezké kostýmy. Vhodný výběr muziky. |
Chybí tomu nápad, pilovat techniku.. |
E |
Pěkné kostýmy. Dobře zvolená hudba. |
Monotónní představení. Chybí nápad. |
F |
Krásná skladba-folklór sbor. Kostým. Atmosféra jako na louce. |
Ne moc složitá choreografie. |
8 |
Džungle |
A |
Kostým, hudba. |
|
B |
Kvalitní ztvárnění námětu. hudba, kostýmy. |
Běh, skoky na diagonále. |
C |
Hudba, odlišné kostýmy. |
Skoky, 1.pozice, ne u všech. |
D |
Nápadité. |
Pilovat techniku, běh a skoky! Více se ponořit do děje. |
E |
Dobře zvolená hudba. Nápadité kostýmy a líčení. Originalita výrazu. |
Zlepšit skoky. |
F |
Kostým+hudba - OK. |
Nesynchronní. Skoky, otočené špičky. |
9 |
Myšky |
A |
Nasazení tanečnic. |
Ještě více využití rekvizit. |
B |
|
Ne úplně zvládnuté kroky. |
C |
Práce s rekvizitami. Kostým, hudba, práce s prostorem. Choreografie! |
Střih hudby. Vynikající je ten sýr - víc bych s tím pracoval. |
D |
Nápadité. Hezké kostýmy. |
Pilovat techniku. |
E |
Pěkné kostýmy. Práce s rekvizitou. Nápaditá choreografie. |
|
F |
Kostým+hudba - OK. Vtip-příběh. Parta x 2 léné myši. Výraz + práce s prostorem. |
Baletní prvky. |
10 |
Pradlenky |
A |
Scéna se šňůrkou, více propracovat. |
|
B |
Výborná interpretace. Kostýmy. |
Ne úplně vhodná hudba. Delší - 2.polovina ztrácí. |
C |
Jekot probere diváka. Kostýmy. Čistota provedení na hudbu. |
Kontrola žehliček. |
D |
Nápadité kostýmy. |
Nevhodná hudba k námětu, choreografie. |
E |
Nápadité kostýmy. Pěkná práce s rekvizitami. |
Hudba a kostým nekorespondují. |
F |
Hudba + kostým - OK. |
Otočené špičky. Moc v pozicích nesynchronní, uběhané. |
Číslo |
Název vystoupení |
Porotce |
Klady |
Zápory |
1 |
Romantická variace |
A |
|
Náladou příliš vážné. "Nahaté kostýmy"-je vidět každý nedostatek. Chybí nápad. |
B |
Světla-změna. |
Ramena vytažena k uším. Chodí přes paty. |
C |
|
Běh. Využít sílu a dav v konci choreografie. |
D |
Krásná hudba. |
Chybí mi tu děj - je to škoda. Tanečnice si nejsou jisté ve variaci. Chybí technika. |
E |
Pěkný výběr hudby. |
Zlepšit techniku, běh. Propínat špičky. Choreografie byla bez děje (chyběl nápad). |
F |
|
Technika, slabé držení těla, nárty, nohy koordinace. Nesourodý celek. Výškově i typově. Těžkopádné baletní prvky. |
2 |
Melodie zimy |
A |
Práce s kostýmem. Mohlo by být více rozpracované. |
Proč zima? |
B |
Dobře zvolené kostýmy. |
Poněkud jednotvárné, uběhané. Dlouhé. |
C |
Technika, efekt. Konec choreografie. |
Hudba (ruch v pozadí). |
D |
Hezký kostým. |
Pracovat na technice. Propracovat víc choreografii. |
E |
Pěkný kostým. |
Pracovat na technice, dotahovat pohyby. Propínat ruce i nohy. Nekoukat na zem. |
F |
Hudba + kostým ok. |
Dlouho v jednom prostorovém tvaru, držení těla, hlavy. Spíš běhání a skoky než baletní prvky. |
3 |
Když se setmí |
A |
Kostýmy, světla. Pavučina - využít více. |
|
B |
Technicky náročné. |
Hudba trošku disco. |
C |
Světla, látka. |
Vytočená pozice zlepšit. Rozsahy pohybu. |
D |
Zajímavý nápad. |
Chybí tomu technika. Odklání se od scénického tance. |
E |
Nápadité kostýmy a rekvizita. |
Špatně nasvíceno. Dotahovat pohyby! Bez děje. Chyběl výraz. |
F |
Magická hudba, kostým. Práce s prostorem a různé formace. |
Ecarte, těžkopádnost ve skocích. |
4 |
Časoprostor |
A |
Působivá atmosféra. |
Technické nedostatky. Velmi ubírají na vyznění celé choreografie. |
B |
Nápadité vyjádření hodin. |
Víc napětí. Začátek a konec. |
C |
Běh! |
Pasé! Počkat si na tmu (náběh do světel). Rovnováha. |
D |
Zajímavé téma choreografie. |
Vtočené nohy, nedopnuté nárty. |
E |
Choreografie měla nápad, pěkné svícení a kostýmy. |
Dotahovat pohyby, pilovat skoky a piruety. |
F |
Hudba bezva, nápad. |
Nohy - technicky špatné. |
5 |
Tváří v tvář strachu |
A |
|
|
B |
Napětí, atmosféra. |
|
C |
Práce na hudbu. Hudba. Choreografie v prostoru. Hlediště. |
Přemet stranou - boky propnout. Variabilní kostýmy pro plnoštíhlé. |
D |
Zajímavé téma a vhodný výběr hudby. |
Dopínat nohy i nárty. Pracovat na technice. Pracovat na výrazu. |
E |
Hudba - perfektní výběr. Tanečnice měly pěkný výraz. |
Zvolila bych více svícení, scéna byla moc tmavá. Kostýmy moc tmavé, osvětlila bych oboje. |
F |
Dobré využití prostoru, sólistka hraje dobře výrazově. |
Málo tanečních prvků, víc soustředění na výraz a efekt. |
6 |
Hledám svůj příběh |
A |
|
Chybí pointa? |
B |
Hudba, dobře ztvárněná. |
Víc tance, ne jen prvky. Kde je příběh? |
C |
Variabilita pohybu. |
Jméno choreografie? Více dynamiky! |
D |
Hezké kostýmy. |
Ach ta technika. Dotahovat pohyby. Chůze na jevišti! |
E |
Pěkný výběr hudby. |
Bez výrazu, dotahovat pohyby - veškeré! |
F |
|
Velmi nudné, nevyužitý prostor. primitivní taneční prvky, kostým. |
7 |
Kočičí snění |
A |
Jako parodie-skvělé. |
Chybí větší nasazení tanečníků. |
B |
Jako námět výborné. |
Víc elánu, ne jen odkrokovat. |
C |
Nápad recese je vynikající. |
Hudba začíná recesí - proč není i recesí tanec? Malý pohyb! Zlepšit dynamiku!!! |
D |
Vtipné a k pobavení. Jako parodie výborné. |
Technika žádná. Choreografie není scénická. |
E |
Choreografie-živá, vtipná, nápaditá. Propracované kostýmy. |
Chyběla technika. |
F |
|
Absolutně nekompatibilní choreografie k této písni, bez výrazu, ostych. |
8 |
Symbióza |
A |
|
Nepřekvapivé, negraduje. |
B |
|
|
C |
Nepochopeno! |
Hlučné dopady! Výsledek-zranění? Název si odporuje s účesem. Střih hudby a hlasitost. |
D |
|
Technika žádná. Choreografie nic nevypovídající. |
E |
Zajímavá hudba. |
Pracovat na technice. |
F |
Židovská zajímavá hudba + kostým divoženek. |
Nepropnuté nárty, flex. Málo náročnějších baletních prvků. |
9 |
Neskrývej svou tvář |
A |
Výborná práce s rekvizitou. |
|
B |
Masky, nápad. |
|
C |
Nicméně dobrá práce s maskou. Přesnost pohybu! Myšlenka masky na temenu hlavy! |
Nemohu si pomoci evokuje mi to Jabbawookies - viz. Internet. Neodhalil bych tvář nebo bych setměl. |
D |
Zajímavé téma. |
Propínat špičky. Zlepšit běh. |
E |
Nápaditost, co se týká kostýmů + masky (originalita). Dobrý výběr hudby. |
Dotahovat pohyby, zlepšit běh! |
F |
Bezva nápad, hudba ok, výraz + interpretace. Variabilita. |
Esteticky nesourodé postavy kolektivu, flex nevydařené, hrozné v chůzi. |
10 |
Divé Báry |
A |
|
|
B |
|
Kostýmy. Zpracování tématu - Divá Bára? |
C |
Choreografie, vitalita. |
Nárty! Trošku se jim ty kostýmy motají, ne? Ať víc řvou a šílí!! |
D |
Hezky roztančené. |
Pracovat na technice. |
E |
Dobrý výběr hudby. |
Zlepšit techniku, dopínat špičky. Propracovat víc kostýmy. |
F |
|
Skoky - těžkopádné mimo technicky. Bez výrazu, jen poskakující prostěradla. |
11 |
Z kola ven |
A |
Příjemné. |
|
B |
Hezky zpracovaný a zatančený příběh. |
Ke konci trošku zdlouhavé. |
C |
Pohybová čistota, příjemná hudba. Kvalitní taneční repertoár. Tanečnice. |
Ať víc makaj! Choreograficky mají na víc. Budou dobré s lepší choreografií. Stereotyp (kafemlejnek). |
D |
Roztančené, nápadité. |
Až moc namíchané muziky. |
E |
Tanečníci měli výraz. Nápaditá choreografie. Krásná hudba. |
Propracovat kostýmy. |
F |
Hudba, hravé a popisné charaktery. Má to hloubku. Baví mě to !!! Výraz !!! |
Občas ujedou hlavy a ramena. |
12 |
Legenda |
A |
Barevnost kostýmů. |
Příliš spartakiádní. |
B |
Kostýmy, hudba. Silný zážitek. |
|
C |
Obdivuji, že se vešly na scénu. Dojem! |
Techniku propnutých nohou! Snad vhodnější na ples. |
D |
Dynamická hudba. Hezké kostýmy - barevné. |
Zdokonalit techniku. |
E |
Synchronizace choreografie. Nápaditost pohybů. |
|
F |
Kostým + hudba dobrý. Synchronní Práce s tvary a kompozicí. práce s rekvizitou. |
Nárty - hlavy a krk. |
Číslo |
Název vystoupení |
Porotce |
Klady |
Zápory |
1 |
Dotyk |
A |
|
|
B |
|
|
C |
Dobrá hudba. Práce se zelenou, výraz, hezký tanečnice, synchronizované. |
Postavení těla (lordózy) Je tam hodně vidět styl D. Strnada. Doporučuji více vlastní pohybové inovace. |
D |
Práce s prostorem. |
|
E |
Hudba korespondovala s pohyby tanečnic. Technika dobrá. Výrazově také dobré. ( Bavilo mě to ! ) |
Dopínat špičky, vázat pohyby. |
F |
Obřadní skladba + kostým, technika dobrá. Ženskost, výraz, prostorová kompozičnost. |
|
2 |
Život planety |
A |
|
Působí příliš monotónně. |
B |
Snaha. |
Netočit se zády k divákovi ! |
C |
Hudba. Výkon muže - klidný. Díky za double piruet ! :-) |
Nízké skoky, chor. moc klidné. Více energie. Zlepšit akrobacii. |
D |
|
Technika žádná. Pohybové divadlo. |
E |
Hudba ok. |
Technika žádná (propracovat) ! Kostým ubližuje tanečníkům. |
F |
Výraz |
Kostým. Absence tanečních prvků na úkor nudného a dlouhého plazení se po zemi. |
3 |
Pohyby |
A |
Jako lepší hodina zumby - príma. :-) |
|
B |
Solidní warm up, hudba |
Tanec ??? |
C |
|
Sorry, no comment ! |
D |
|
Dobrá rozcvička. Šperky na jevišti. Není tanec, natož scénický.Technika žádná. |
E |
|
Bez nápadu, bez děje, nepropracované kostýmy, školní besídka. |
F |
|
Nesourodé postavy tanečnic, kostým - evokují ve mně černé spermie s kapucema. |
4 |
Poslední setkání |
A |
Dobré technické provedení. |
Pozor na příliš velký patos - více civilnosti. |
B |
Pěkně zatančené |
Patos |
C |
Technicky dobrý základ, kvalitní ženské sólo. |
Lyrika už dnes moc nejede ! Doporučuji odprostit se od tématu. " Jeden muž v souboru, co s ním" - typické pro Zuš, pozor !!! |
D |
Hezká hudba i námět. |
Zdokonalovat techniku. Více výrazu. Zvolila bych jiný kostým. |
E |
Krásná hudba ( dobrý výběr) procítěný tanec, výrazově dobrý. |
Pracovat na technice !!! |
F |
Technicky slušné, výraz. |
Těžkopádné zvedačky, občas nesynchronní. |
5 |
Zelené víření |
A |
|
Technické nedostatky velmi ubírají na vyznění celé choreografie. |
B |
Hudba instrumentální, část dobře zpracovaná. |
Hudba - zpívaná část. |
C |
? |
Pasé ! Ruce postrádají energii, plie z pozice !!! ENERGIE !!! |
D |
|
Pracovat na technice !!! |
E |
Kostýmy byly slušivé. |
Propínat špičky, dotahovat pohyby ( ruce a nohy). Vázat pohyby. |
F |
|
Technicky slabé, otočené špičky, často nuda. |
6 |
Pohľad späť |
A |
Působivý začátek, zajímavá atmosféra. |
Chybí výraz tanečníků. |
B |
Ztvárnění hudby. |
Práce s rekvizitou - co znázorňuje??? |
C |
Energie! technický základ, hudba. |
Chybí mi tam klidné kontrastní momenty. Kostýmy moc nevyzněly v černém pozadí. |
D |
Práce s prostorem. Dynamičnost. |
Vytržené z kontextu. Pracovat s výrazem. |
E |
Pěkná práce světel. Dramatická hudba. |
Chybí synchronnost. Vázat pohyby. |
F |
Dobrá technika, atmosféra, výraz a prostorová kompozice. |
Občas chyba v synchronizaci. |
7 |
Poslední list |
A |
|
Hudba je silnější než obraz na jevišti. technika !!! + výraz !!!! |
B |
Změna hudby a tempa. |
Větší jistota v krocích, dlouhé. |
C |
Kostýmy ( jednoduchost). Dynamika Vám svědčí. |
Tomuto říkám " dobrý spořič obrazovky" - neurazí, ale ani nepřekvapí, běh, dlouhé! |
D |
Dobrý výběr hudby. |
Pracovat na technice. Moc dlouhé. Propínat nárty - běh ! Ramena dolů ! |
E |
Pěkná práce paží. Hezké kostýmy. Velice nápaditá choreografie - živé, hravé. |
Neupravovat na jevišti ! Zlepšit běh na jevišti. Propínat špičky ! |
F |
Hudba |
Ramena - hlava - krk. Kostým. Slabé nárty - otočené špičky.Příliš dlouhé. |
8 |
Přátelství? |
A |
|
Doporučuji navštívit některý ze seminářů moderního tance pro rozšíření pohybového rejstříku. |
B |
Hudba |
Kostýmy, paže, 2. píseň zrušit. |
C |
No comment. |
Choreografie NEPOCHOPENA, běh sólistky hrůza, kostým katastrofa! Technika ! Postavení těla. |
D |
|
Zvolila bych jiný kostým. Chybí technika. Kapesník v kapse. postavené na sólistce. Moc dlouhé. |
E |
Krásná hudba, pěkné svícení. |
Zapracovat na technice ! Zvolila bych jiné kostýmy. |
F |
|
Kostým,nevhodně zvolená saténová košilka sólistky. Ecarté - nárty - vtočené špičky. Choreografie nudná a dlouhá. |
9 |
MY |
A |
Taneční zaujetí + |
|
B |
Změna tempa. |
Rychlá část - méně muzikálového ladění. |
C |
Technicky na úrovni. |
Partneřino trio - přeskoky, chybí suspenze, škoda, že nepřekvapí, ale dobré. |
D |
Krásné pestré jeviště. Dobrý výber hudby. |
Zvláštní mix hudby. |
E |
Technika OK, dobrý výběr hudby. |
Sesynchonizovat ! Dopínat špičky. Pracovat dál na technice. |
F |
Kostým, hudba, prostorová kompozice. |
Jazz prvky, občas otočené špičky. |
10 |
Sen je probuzením |
A |
Streetový závěr "nakopl" celou choreografii. |
Technika !!! Doporučuji výběr kvalitnější hudby. |
B |
Kostýmy. 1.půlka- ztvárnění tématu. 2. půlka - pohybové. |
2. polovina - hudba. |
C |
|
I. část něžné, II. část - jste měli vystupovat v sobotu na soutěži. Název ? |
D |
|
Chybí mi technika. |
E |
|
Chybí výraz! Bez děje, propínat špičky. |
F |
|
Nesourodé postavy tanečnic, otočené špičky. Choreografie dlouho v jednom tvaru. Kostým. |
11 |
Tango pro tři |
A |
|
Doporučuji navštívit některý ze seminářů moderního tance pro rozšíření pohybového rejstříku. |
B |
|
Second ( pozice) - na diváky pohybový rejstřík. |
C |
|
Práce se sukní není vidět. Holky nedělejte pořád ty provazy :-) Hudba tango x kostým = flamengo. |
D |
Hezké kostýmy. |
Chybí technika. Využít prostor i počet tanečníků. |
E |
Pěkné kostýmy. |
Dotahovat pohyby ( ruce+nohy), propínat špičky. |
F |
|
Nesourodá trojice tanečnic. Žádný tango krok, jen ukázka gymnastiky. |
12 |
Promluv |
A |
Silný začátek. |
Příliš dlouho stejná nálada. |
B |
Práce světly. |
|
C |
Dynamika, práce se světly! (kostým) |
(kostým), držení těla, využití dynamiky do duetů, trií. |
D |
Práce s prostorem a hudbou.Krásná hudba. |
Zlepšit chůzi po jevišti. Práce s kostýmem. Lépe sestříhat hudbu. |
E |
Krásná hudba. |
Propínat špičky, dotahovat pohyby. |
F |
Technicky slušné, hudba + využití prostoru. |
Příliš fádní kostým. |
13 |
Pre Teba Sany |
A |
|
|
B |
Vlasy, něžné a ženské. |
|
C |
Vlasy! |
Hudba ALEGADO :-) (Strnad ) Technika LIMONA by mohla být internější. |
D |
Krásná hudba. Dobrá práce s prostorem. |
Zlepšit běh po jevišti. Propínat nárty. |
E |
Choreografie měla nápad, dobrý výběr hudby. Bavilo mě to ! |
Zapracovat na běhu! Propínat kolena a špičky, jinak dobré. :-) |
F |
|
|
14 |
Delirio |
A |
Přesvědčivé a čitelné. |
|
B |
Zajímavé prvky, vhodně zvolená hudba. |
Těžké téma pro tak mladé tanečnice. |
C |
Dueta! Námět chorografie. |
Postrádám extrémy - dynamika x klid. |
D |
Vtipný název a téma choreografie. |
Pracovat na technice. Propracovat výraz. |
E |
Originalita, nápad choreografie. |
Zlepšit techniku! |
F |
Výraz + hudba. I tak může vypadat delírium, proč ne. |
Nárty, špičky, flex. Nesynchronizované. |